03
октябрь
2018
Білім беру үрдісінің субъектілеріне қатысты барлық бағытты қамтитын психолог қызметінің функционалдық моделі
№ | Қызмет бағыттары | Білім беру үрдісінің субъектілері | Әдістемелік жұмыс, құжаттар | Мерзімі | ||
Оқушылар | Ата-аналар | Педагогтар | ||||
1 | Мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу | Мектепалды даярлық сынып оқушыларының жалпы даму диагностикасы (бастапқы,бақылау); Түзету-дамыту жұмысы (бағдарлама бойынша) | Топтық және жекелей кеңес беру. Ата-аналар жиналысы | Топтық және жекелей кеңес беру. Директор жанындағы отырыста диагностика қорытындыларын көрсету. | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; Ата-аналар жиналысына, директор жанындағы отырысқа дайындалу; Ынталандыру және таратпа қағаздарды дайындау; Түзету-дамыту бағдарламасын дайындау; | Қыркүйек қазан Қараша |
2 | Балалардың 1 сыныпта оқуына дайындығын тексеру. Мектепке бейімделуі. | Мектепке және жалпы бейімделуге диагностика. Түзету-дамыту жұмысының бағдарламасын жүзеге асыру. | Топтық және жекелей кеңес беру. Ата-аналар жиналысы | Топтық және жекелей кеңес беру. Директор жанындағы отырыста қаралады. | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; ПМПК-ға мінездеме мен анықтама дайындау; Дамуында ауытқушылығы бар оқушыларға жәрдемдесу маршрутын жасау. | Қазан қараша |
3 | 2,3,4 сыныптар бойынша ақыл-ой, таным үрдістерінің, жеке қасиеттерінің даму деңгейі (мектеп тапсырмасына сәйкес ұсыныс бойынша ) | Жеткіліксіз даму деңгейіндегілер тобына жататын оқушыларды анықтау. Жекелей түзету-дамыту, кеңес беру жұмысы. | Жекелей кеңес. Ерекше бақылауды қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен әңгімелесу. ПМПК, ауруханаларға бағыттама (анықталған ауытқушылықтар бойынша). | «Жасжәнежаңаданкелгенмұғалімдердің кәсіптік бейімделуіне психологиялық көмек». (Семинар – тренинг) | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; ПМПК-ға мінездеме мен анықтама дайындау; Дамуында ауытқушылығы бар оқушыларға жәрдемдесу маршрутын жасау. | Ұсыныс бойынша Қыркүйек |
4 | Шығармашылық мүмкіндіктері. Дарындылық, интеллектуалдық дамуы (3,6 сынып) БжС технологиясы бойынша анықтау | Шығармашылық мүмкіндіктер мен дарындылық диагностикасы. Дарынды балаларды анықтау. Дарындылықты, шығармашылық, ойлау мүмкіндіктерін дамыту сабақтары. | Жекелей кеңес. Ата-аналар жиналысы. Дарындылықты дамыту бойынша ұсыныстар. Әдістемелік отырыста | Жекелей кеңес. Жекелей даму кестесі бойынша әңгімелесу. Олимпиадалар, жобалар мен ғылыми тәжірибелік конференцияларға қатысу бойныша ұсыныстар. «Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары».Коучинг | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; Дарындылықты дамытуға байланысты тренингтер мен сабақтар. Баланың эмоционалдық жағдайына қолдау көрсету. | Үздіксіз Желтоқсан |
5 | Буынға ауысу бойынша жұмыстар:
| Мазасыздық, мотивация, ұстаздармен, сыныптастарымн өзара қарым-қатынасқа байланысты зерттеу (бастапқы, бақылау). Қауіп-қатер тобына жататындарын анықтау. «Қауіп-қатер» тобымен түзету-дамыту жұмысы (бағдарлама бойынша) Жекелей қолдау (қажет жағдайда) | Жекелей, топтық кеңес беру. Ата-аналар жиналысы «Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар | Жекелей және топтық кеңес беру. «Ішкі сөйледің психфизиологиялық негіздері» Дөңгелек столь | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; Ата-аналар жиналысына, педагогикалық кеңеске дайындық; Ынталандыру және таратпа материалдар дайындау; Түзету-дамыту сабақтарын жүргізу. 3 сағат | Қаңтар |
6 | Жеке-тұлғалық ерекшеліктер (мектептің сұранысы бойынша): Мектепке қатысты түрткі; Жалпы мазасыздықтың деңгейі; Темперамент типтері; Өзін-өзі бағалау деңгейі; Мінез-құлық ерекшеліктері; Оқу үрдісіне деген көзқарасы; Эмоциялық тұрақтылығы/стресске төзімділігі/суицидке бейімділігі; 4,5-11 сынып, «Қауіп-қатер» тобы, «Қиын балалар» (проблемалылығына байланысты қажет жағдайда,) | Бағыт бойынша зерттеу (мектеп тапсырмаларымен келісілген түрде). Әртүрлі қауіп-қатер топтарымен жекелей және топтық түзету-дамыту жұмыстары; Барлық оқушылармен алдын алу жұмыстары. | Жекелей, топтық кеңес беру. Ата-аналар жиналысы «Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар | Жекелей, топтық кеңес беру. Зерттеу қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету. «Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; «Қиын оқушылар» картасы; Презентация жасау. Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру. | |
7 | Девиациялар: -Нашақорлыққа қарсы тұрақтылық бойынша психологиялық денсаулық – 5-10 сыныптар (қажет жағдайда), «Қауіп-қатер», «Қиын балалар» тобы. - 6-8 сыныптардың психоактивті заттарға шалдығуы; - Суицидтік бағыттылық – 5-10 сыныптар (мектеппен келісілген түрде). | Бағыт бойынша зерттеу. Әртүрлі қауіп топтарымен жекелей және топтық түзету-дамыту жұмыстары. Барлық оқушылармен алдын алу жұмысы | Жекелей, топтық кеңес беру. «Қауіп-қатер» тобындағы балалармен жұмысқа ұсыныстар | Жекелей, топтық кеңес беру. Зерттеу қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету. «Қауіп-қатер» тобы бойынша балаларға қолдау бойынша ұсыныстар Оқушылардың жалпы мінез- құлқын қалыптастырудағы психологиялық даму Ақпарат беру. ерекшеліктері | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; «Қиын оқушылар» картасы; Презентация жасау. Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру. Басқа қызметтермен байланыс, қайта бағыттау жұмысы. | Ақпан |
8 | Қоршаған ортамен қарым-қатынас (мектептің сұранысы бойынша): -тұлғааралық қатынас; - ұстаздармен қатынас; - балалық-ата-аналық қатынас; - мектеп өміріне қанағаттанушылық; - 2,4,5,8,10 сыныптар, «қауіп-қатер», «қиын бала» (қажет жағдайда). Сауалнамалар алу ) | Зерттеу, бақылау. Барлық оқушылармен алдын алу және ағарту жұмысы (сабақтар, сынып сағаттары, тренингтер) | Жекелей және топтық кеңес беру (қажет жағдайда). Жағымды қоршаған орта қалыптастыруға ұсыныстар жасау. | Жекелей, топтық кеңес беру. Диагностика қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету (қажет жағдайда). Жағымды қоршаған орта қалыптастыруға ұсыныстар жасау | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; «Қиын оқушылар» картасы; Презентация жасау. Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру. Басқа қызметтермен байланыс, қайта бағыттау жұмысы. Кадрларды қабылдауда мектеп әкімшілігіне көмектесу. | |
9 | Кәсіптік бағыт: -қалаған мамандық түрі; - кәсіптік қызығушылық аясы; - ойлау түрі /тұлға типі; - мамандық таңдауға дайындық деңгейі; 8-11 сынып | Кәсіптік бағыт, қызығушылық пен бейімділік диагностикасы. Жекелей және топтық жұмыстар. Оқушылармен мамандық таңдауға байланысты алдын алу жұмыстары (қажет жағдайда) | Жекелей және топтық кеңес беру. Мамандық, кәсіп таңдауға байланысты ұсыныстар. | Жекелей, топтық кеңес беру. Зерттеу қорытындыларын жиналыстар мен әдістемелік кеңесте және т.б. көрсету Мамандық таңдауға байланысты ұсыныстар мен мемлекеттік емтиханға дайындық. | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Қорытындыны психологиялық паспортқа енгізу; Презентация жасау. Ұсыныстар, жадынамалар, буклеттер, қолдау бағыттарын ұйымдастыру. Мектеп әкімішілігіне кәсіп, мамандық, кәсіптік бағдар беруді жүйелеу, мемлекеттік емтиханға көмек көрсету. | |
10 | Педагогтарды психологиялық қолдау -жас мамандар; - аттестация (мінездемелер мен диагностика) -білім беру қызметіне қанағаттанушылық; - эксперименттік-тәжірибелік жұмыс | Кәсіптік шеберлік, мотивацияның деңгейіне зерттеу. Оқыту мен дамуға байланысты көрсетілетін қызметке қанағаттанушылық. | Жекелей, топтық кеңес беру. Шығармашылық өсу бойынша бағдарлама жазуға көмектесу. Педагог шығармашалығының субъектісіне қанағаттанушылығына эксперттік баға беру. Тоқсаңына бір рет педагогтарға психологиялық тренингтер. | Берілгендерді тексеру мен сараптама жасау; Мектеп әкімшілігіне ортаны, аттестацияны ұйымдастыруға ұсыныстар жасау. Тәжірибелік-эксперттік жұмыстың тиімділігіне мониторинг (психологиялық блок). |