ӘКІМШІЛІК - Средняя общеобразовательная школа № 16 https://16-semey.edu.kz/ ru ӘКІМШІЛІК - Средняя общеобразовательная школа № 16 DataLife Engine Негмеджанова Гулбаршын Каримовна https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1249-negmedzhanova-gulbarshyn-karimovna.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1249-negmedzhanova-gulbarshyn-karimovna.html Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Негмеджанова Гулбаршын Каримовна
Лауазымдық міндеттері:
Оқу-тәрбие процесінің және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілу жағдайын талдайды.
Педагогтердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын, сондай-ақ, қажетті оқу, оқу-тәрбие, оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу жұмыстарын үйлестіреді.
Оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырылуын, оқу процесіне қазіргі заманғы жаңа технологияның енгізілуін қамтамасыз етеді.
Білім алушыларға ағымдағы және қорытынды аттестаттау, мемлекеттік аралық бақылау өткізуді ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
Білім алушылардың оқу жүктемесіне бақылау жасап, сабақтардың кестесін және басқа да оқу қызметінің түрлерін құрастырады.
Білім беру ұйымдарының оқу процесін жетілдіру мақсатында пәндік әдістемелік бірлестіктер жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асырады, оқу-тәрбие процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады.
Педагогтердің анағұрлым нәтижелі тәжірибелерін тарату бойынша шаралар қабылдайды.
Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру және аттестаттаудан өткізу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.
     Оқушылар қозғалысы, сынып жинақтау, ОШ-1, РИК-83 есептілік құжаттамасының сапалы және уақытылы жасалуын қамтамасыз етеді.
1– 11 сынып журналдарының жүргізілуін бақылайды.
Математика, физика, ИВТ, химия, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен даярлық топтарға білім беру сапасын бақылайды.
Қосымша сабақтар, факультатив сабақтар, үйде оқытылатын балалармен атқарылатын жұмыстарға басшылық етеді.
     Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы»«Қазақстан Республикасы тілдер туралы»«Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы»«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»«Қазақстан Республикасында мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берiлетiн мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар туралы»«Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Арнайы әлеуметтік қызмет туралы», «Кәмелетке толмағандардың арасындағы құқық бұзушылықтар мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы»Заңдарын және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогика, педагогикалық психология, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, менеджмент негіздерін, қаржы-шаруашылық қызмет туралы заңнамаларды, еңбек туралы, еңбекті қорғаудың, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғанудың ережелері мен нормаларын, санитариялық ережелер мен нормаларды.]]>
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Негмеджанова Гулбаршын Каримовна
Лауазымдық міндеттері:
Оқу-тәрбие процесінің және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілу жағдайын талдайды.
Педагогтердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын, сондай-ақ, қажетті оқу, оқу-тәрбие, оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу жұмыстарын үйлестіреді.
Оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырылуын, оқу процесіне қазіргі заманғы жаңа технологияның енгізілуін қамтамасыз етеді.
Білім алушыларға ағымдағы және қорытынды аттестаттау, мемлекеттік аралық бақылау өткізуді ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
Білім алушылардың оқу жүктемесіне бақылау жасап, сабақтардың кестесін және басқа да оқу қызметінің түрлерін құрастырады.
Білім беру ұйымдарының оқу процесін жетілдіру мақсатында пәндік әдістемелік бірлестіктер жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асырады, оқу-тәрбие процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады.
Педагогтердің анағұрлым нәтижелі тәжірибелерін тарату бойынша шаралар қабылдайды.
Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру және аттестаттаудан өткізу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.
     Оқушылар қозғалысы, сынып жинақтау, ОШ-1, РИК-83 есептілік құжаттамасының сапалы және уақытылы жасалуын қамтамасыз етеді.
1– 11 сынып журналдарының жүргізілуін бақылайды.
Математика, физика, ИВТ, химия, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен даярлық топтарға білім беру сапасын бақылайды.
Қосымша сабақтар, факультатив сабақтар, үйде оқытылатын балалармен атқарылатын жұмыстарға басшылық етеді.
     Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы»«Қазақстан Республикасы тілдер туралы»«Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы»«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»«Қазақстан Республикасында мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берiлетiн мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар туралы»«Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Арнайы әлеуметтік қызмет туралы», «Кәмелетке толмағандардың арасындағы құқық бұзушылықтар мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы»Заңдарын және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогика, педагогикалық психология, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, менеджмент негіздерін, қаржы-шаруашылық қызмет туралы заңнамаларды, еңбек туралы, еңбекті қорғаудың, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғанудың ережелері мен нормаларын, санитариялық ережелер мен нормаларды.]]>
admin Sat, 08 Mar 2025 13:56:14 +0600
Райстанова Перизат Каримхановна https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/247-rajstanova-perizat-karimhanovna-lauazymdy-mndetter.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/247-rajstanova-perizat-karimhanovna-lauazymdy-mndetter.html Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Райстанова Перизат Каримхановна
Лауазымдық міндеттері:
Оқу-тәрбие процесінің және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілу жағдайын талдайды.
Педагогтердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын, сондай-ақ, қажетті оқу, оқу-тәрбие, оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу жұмыстарын үйлестіреді.
Оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырылуын, оқу процесіне қазіргі заманғы жаңа технологияның енгізілуін қамтамасыз етеді.
Білім алушыларға ағымдағы және қорытынды аттестаттау, мемлекеттік аралық бақылау өткізуді ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
Білім алушылардың оқу жүктемесіне бақылау жасап, сабақтардың кестесін және басқа да оқу қызметінің түрлерін құрастырады.
Білім беру ұйымдарының оқу процесін жетілдіру мақсатында пәндік әдістемелік бірлестіктер жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асырады, оқу-тәрбие процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады.
Педагогтердің анағұрлым нәтижелі тәжірибелерін тарату бойынша шаралар қабылдайды.
Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру және аттестаттаудан өткізу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.
     Оқушылар қозғалысы, сынып жинақтау, ОШ-1, РИК-83 есептілік құжаттамасының сапалы және уақытылы жасалуын қамтамасыз етеді.
1 – 9 сынып журналдарының жүргізілуін бақылайды.
Бастауыш орыс сыныптар, математика, физика, ОИВТ, химия, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен даярлық топтарға білім беру сапасын бақылайды.
Қосымша сабақтар, факультатив сабақтар, үйде оқытылатын балалармен атқарылатын жұмыстарға басшылық етеді.
     Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы»«Қазақстан Республикасы тілдер туралы»«Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы»«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»«Қазақстан Республикасында мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берiлетiн мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар туралы»«Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Арнайы әлеуметтік қызмет туралы», «Кәмелетке толмағандардың арасындағы құқық бұзушылықтар мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы»Заңдарын және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогика, педагогикалық психология, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, менеджмент негіздерін, қаржы-шаруашылық қызмет туралы заңнамаларды, еңбек туралы, еңбекті қорғаудың, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғанудың ережелері мен нормаларын, санитариялық ережелер мен нормаларды.

]]>
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Райстанова Перизат Каримхановна
Лауазымдық міндеттері:
Оқу-тәрбие процесінің және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілу жағдайын талдайды.
Педагогтердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын, сондай-ақ, қажетті оқу, оқу-тәрбие, оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу жұмыстарын үйлестіреді.
Оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырылуын, оқу процесіне қазіргі заманғы жаңа технологияның енгізілуін қамтамасыз етеді.
Білім алушыларға ағымдағы және қорытынды аттестаттау, мемлекеттік аралық бақылау өткізуді ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
Білім алушылардың оқу жүктемесіне бақылау жасап, сабақтардың кестесін және басқа да оқу қызметінің түрлерін құрастырады.
Білім беру ұйымдарының оқу процесін жетілдіру мақсатында пәндік әдістемелік бірлестіктер жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асырады, оқу-тәрбие процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады.
Педагогтердің анағұрлым нәтижелі тәжірибелерін тарату бойынша шаралар қабылдайды.
Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру және аттестаттаудан өткізу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.
     Оқушылар қозғалысы, сынып жинақтау, ОШ-1, РИК-83 есептілік құжаттамасының сапалы және уақытылы жасалуын қамтамасыз етеді.
1 – 9 сынып журналдарының жүргізілуін бақылайды.
Бастауыш орыс сыныптар, математика, физика, ОИВТ, химия, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен даярлық топтарға білім беру сапасын бақылайды.
Қосымша сабақтар, факультатив сабақтар, үйде оқытылатын балалармен атқарылатын жұмыстарға басшылық етеді.
     Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы»«Қазақстан Республикасы тілдер туралы»«Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы»«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»«Қазақстан Республикасында мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берiлетiн мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар туралы»«Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Арнайы әлеуметтік қызмет туралы», «Кәмелетке толмағандардың арасындағы құқық бұзушылықтар мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы»Заңдарын және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогика, педагогикалық психология, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, менеджмент негіздерін, қаржы-шаруашылық қызмет туралы заңнамаларды, еңбек туралы, еңбекті қорғаудың, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғанудың ережелері мен нормаларын, санитариялық ережелер мен нормаларды.

]]>
admin Wed, 15 Jan 2025 18:56:39 +0600
Сатаева Айгул Уасиловна https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/89-mektep-direktory.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/89-mektep-direktory.html ]]> Мектеп директоры: Сатаева Айгул Уасиловна 
Білімі: жоғары, Семей қаласындағы Н.К. Крупская атындағы педагогикалық институты, 1985 ж
Мамандығы: физика пәні мұғалімі
Жалпы еңбек өтілі: 32 жыл
Лауазымдық еңбек өтілі: 12 жыл
Санаты: жоғары
Мекен –жайы: Абай облысы, Семей қаласы, Торайғыров көшесі, №121 А, тел: 56-34-78
e-mail: semey.sh16@mail.ru
 ]]>
admin Tue, 07 Jan 2025 18:57:52 +0600
Ажгожина Маржан Даутбековна https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/245-azhgozhina-marzhan-dautbekovna.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/245-azhgozhina-marzhan-dautbekovna.html

Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары  Ажгожина Маржан Даутбековна
Лауазымдық міндеттері:

 -тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

 -тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

 -аға тәлімгерлердің, даярлық сыныптарының тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және кәсіби бағдар беруші педагогінің  қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; 

 -тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді; 

 -тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

 -педагогтарды іріктеуге қатысады, кәсіби даму, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;

 -тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық ата-аналар қоғамдастығының, өзара іс-қимылын үйлестіреді;

 -білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;

 -мектеп-ата-ана қатынастарының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

 -білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;

 -тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

 -киберкультураны (компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады) және кибергигиенаны дамытады (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар);

 -білім алушылардың, педагогтердің конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;

  -есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;

-мектеп парламентініңдебат қозғалысыныңоқушылардың өзін-өзі басқаруының, "Жас қыран", "Жас ұланбалалар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастырады;

      -"Қоғамға қызмет ету", "Отанға тағзым", "Үлкендерге құрмет", "Анаға құрметқоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады.;

-      білім беру ұйымдары түлектерінің қауымдастығын құру және қызметін қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді;

- білім алушылардың бойында патриоттық тәрбиеіскерлік қарым-қатынас дағдыларынтамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді;

-білім алушылартәрбиеленушілерпедагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттіАкадемиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді



]]>


Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары  Ажгожина Маржан Даутбековна
Лауазымдық міндеттері:

 -тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

 -тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

 -аға тәлімгерлердің, даярлық сыныптарының тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және кәсіби бағдар беруші педагогінің  қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; 

 -тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді; 

 -тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

 -педагогтарды іріктеуге қатысады, кәсіби даму, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;

 -тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық ата-аналар қоғамдастығының, өзара іс-қимылын үйлестіреді;

 -білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;

 -мектеп-ата-ана қатынастарының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

 -білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;

 -тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

 -киберкультураны (компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады) және кибергигиенаны дамытады (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар);

 -білім алушылардың, педагогтердің конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;

  -есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;

-мектеп парламентініңдебат қозғалысыныңоқушылардың өзін-өзі басқаруының, "Жас қыран", "Жас ұланбалалар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастырады;

      -"Қоғамға қызмет ету", "Отанға тағзым", "Үлкендерге құрмет", "Анаға құрметқоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады.;

-      білім беру ұйымдары түлектерінің қауымдастығын құру және қызметін қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді;

- білім алушылардың бойында патриоттық тәрбиеіскерлік қарым-қатынас дағдыларынтамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді;

-білім алушылартәрбиеленушілерпедагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттіАкадемиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді



]]>
admin Mon, 09 Sep 2024 18:54:25 +0600
Чурчитбаев Екпин Муратович https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1253-churchitbaev-ekpin-muratovich.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1253-churchitbaev-ekpin-muratovich.html


Чурчитбаев Екпин Муратович

Білім беру ұйымдарының бастапқы әскери және технологиялық даярлығының педагог-ұйымдастырушысы


  Лауазымдық міндеттері: 

 білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады; оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді; 

 оқу кабинетін жабдықтауға және жабдықтауға қойылатын талаптарды сақтайды;

 басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарымен, сынып жетекшілерімен (топ жетекшілерімен) бірлесіп, оқу жылына арналған әскери-патриоттық жұмыс жоспарын әзірлейді, оның орындалуын қамтамасыз етеді және оқу полигонының жұмысын үйлестіреді;

 білім беру ұйымдарының бастапқы әскери даярлық кабинеттерінің және (немесе) полигондарының материалдық базасын дамыту және нығайту, жабдықтар мен құрал-саймандардың сақталуы, санитариялық-гигиеналық талаптардың сақталуы бойынша шаралар қабылдайды; 

 әскери іс негіздерін зерделеу бойынша үйірмелерге, әскери іс негіздерін зерделеу бойынша әскери-патриоттық клубқа басшылық етеді, төтенше жағдайлардағы іс-қимылдар бойынша практикалық сабақтар мен жаттығулар өткізеді;

 әскерге шақыру жасына дейінгілерді әскери есепке қою жөніндегі алдын ала жұмысты ұйымдастырады;

 білім беру ұйымдарында азаматтық қорғаныс бойынша сабақтар өткізеді, қысылтаяң жағдайларда әрекет ету бойынша іс - шараларды пысықтайды, қорғаныс құрылыстарының, қысылтаяң жағдайларда азаматтық қорғаныс бойынша жеке қорғаныс құралдарының әзірлігін қамтамасыз етеді;

 оқу-тәрбие үдерісінде қауіпсіздік шараларын сақтайды;

 білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

]]>


Чурчитбаев Екпин Муратович

Білім беру ұйымдарының бастапқы әскери және технологиялық даярлығының педагог-ұйымдастырушысы


  Лауазымдық міндеттері: 

 білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады; оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді; 

 оқу кабинетін жабдықтауға және жабдықтауға қойылатын талаптарды сақтайды;

 басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарымен, сынып жетекшілерімен (топ жетекшілерімен) бірлесіп, оқу жылына арналған әскери-патриоттық жұмыс жоспарын әзірлейді, оның орындалуын қамтамасыз етеді және оқу полигонының жұмысын үйлестіреді;

 білім беру ұйымдарының бастапқы әскери даярлық кабинеттерінің және (немесе) полигондарының материалдық базасын дамыту және нығайту, жабдықтар мен құрал-саймандардың сақталуы, санитариялық-гигиеналық талаптардың сақталуы бойынша шаралар қабылдайды; 

 әскери іс негіздерін зерделеу бойынша үйірмелерге, әскери іс негіздерін зерделеу бойынша әскери-патриоттық клубқа басшылық етеді, төтенше жағдайлардағы іс-қимылдар бойынша практикалық сабақтар мен жаттығулар өткізеді;

 әскерге шақыру жасына дейінгілерді әскери есепке қою жөніндегі алдын ала жұмысты ұйымдастырады;

 білім беру ұйымдарында азаматтық қорғаныс бойынша сабақтар өткізеді, қысылтаяң жағдайларда әрекет ету бойынша іс - шараларды пысықтайды, қорғаныс құрылыстарының, қысылтаяң жағдайларда азаматтық қорғаныс бойынша жеке қорғаныс құралдарының әзірлігін қамтамасыз етеді;

 оқу-тәрбие үдерісінде қауіпсіздік шараларын сақтайды;

 білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

]]>
admin Mon, 09 Sep 2024 12:42:04 +0600
Баяндинова Умит Данияровна https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1252-torsykbaeva-gulnaz-zhumanovna.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1252-torsykbaeva-gulnaz-zhumanovna.html




Баяндинова Умит Данияровна
Педагог-психолог
Лауазымдық міндеттері: 

оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

 білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;

 инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;

 буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;

 әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;

 ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын әзірлейді;

 әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;

 дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;

 ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;

 педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;

 белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады; 

 кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;

 баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;

]]>




Баяндинова Умит Данияровна
Педагог-психолог
Лауазымдық міндеттері: 

оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

 білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;

 инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;

 буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;

 әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;

 ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын әзірлейді;

 әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді;

 дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;

 ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;

 педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;

 белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады; 

 кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;

 баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;

]]>
admin Mon, 09 Sep 2024 10:07:21 +0600
Сапышев Тілек Отанұлы https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1250-bektenova-kenzhegul-shashymovna.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1250-bektenova-kenzhegul-shashymovna.html Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 
Сапышев Тілек Отанұлы
Лауазымдық міндеттері:

 -тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

 -тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

 -аға тәлімгерлердің, даярлық сыныптарының тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және кәсіби бағдар беруші педагогінің  қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; 

 -тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді; 

 -тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

- педагогтарды іріктеуге қатысадыкәсіби дамупедагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;

тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, , ата-аналар қоғамдастығыныңқамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;

білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;

- мектеп-ата-ана қатынастарының жаңа нысандарынмектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

-тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

-киберкультураны (компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланадыжәне кибергигиенаны дамытады (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар);

-білім алушылардыңпедагогтердің конкурстарғаслеттергеконференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;

-есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;

ата-аналар үшін педагогикалық консилиумдар ұйымдастырады және өткізеді;; 

-педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;

- білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады;

-туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады; 

 -білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді. 



]]>
Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 
Сапышев Тілек Отанұлы
Лауазымдық міндеттері:

 -тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

 -тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

 -аға тәлімгерлердің, даярлық сыныптарының тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және кәсіби бағдар беруші педагогінің  қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; 

 -тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді; 

 -тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

- педагогтарды іріктеуге қатысадыкәсіби дамупедагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;

тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, , ата-аналар қоғамдастығыныңқамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;

білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;

- мектеп-ата-ана қатынастарының жаңа нысандарынмектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

-тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

-киберкультураны (компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланадыжәне кибергигиенаны дамытады (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар);

-білім алушылардыңпедагогтердің конкурстарғаслеттергеконференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;

-есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;

ата-аналар үшін педагогикалық консилиумдар ұйымдастырады және өткізеді;; 

-педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;

- білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады;

-туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады; 

 -білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді. 



]]>
admin Tue, 09 Jan 2024 18:09:02 +0600
Стамбекова Балым Мирхатқызы https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1306-stambekova-balym-mirhatyzy-leumettk-pedagog.html https://16-semey.edu.kz/bz-turaly/administraciya/1306-stambekova-balym-mirhatyzy-leumettk-pedagog.html




Стамбекова Балым Мирхатқызы 

әлеуметтік педагог


Лауазымдық міндеттері. Тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерттейді, мүдделер мен қажеттіліктерді, проблемаларды, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды.

Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар мен мекемелер, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады. Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді. Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) таланттарын, ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды. Әлеуметтік ортада адамгершілік, адамгершілік сау қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар мен әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді. Мұғалімдер, ата-аналар және басқа да заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасайды. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді. Білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысу. Компьютерлік сауаттылықты, ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті игеру.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу;

Актіні жасау;

Кәмелетке толмағандардың мүліктік және мүліктік емес құқықтарын бақылау;

Патронат тәрбиешілердің, қамқоршылардың жұмысын үйлестіру;

Мектеп аумағына бекітілген балалардың өмірін, денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету;

«Отбасы орталығы» ҚҚ және үкіметтік емес ұйымдармен, сондай-ақ балалардың құқықтарын қорғау және қорғау бойынша мүдделі ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.

Қорғаншылық және қамқоршылық секторымен тығыз байланыста болу;

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы», «Сыбайлас», Білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді; әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогикалық, әлеуметтік, жас және балалар психологиясын; валеология және әлеуметтік гигиена негіздерін; әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; тәрбие жұмысының әдістемесін, педагогикалық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарын; әлеуметтік-педагогикалық жұмысты талдау және бағдарламалау; еңбек туралы заңнама негіздерін; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды білу қажет.

]]>




Стамбекова Балым Мирхатқызы 

әлеуметтік педагог


Лауазымдық міндеттері. Тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерттейді, мүдделер мен қажеттіліктерді, проблемаларды, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды.

Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар мен мекемелер, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады. Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді. Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) таланттарын, ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды. Әлеуметтік ортада адамгершілік, адамгершілік сау қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар мен әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді. Мұғалімдер, ата-аналар және басқа да заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасайды. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді. Білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысу. Компьютерлік сауаттылықты, ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті игеру.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу;

Актіні жасау;

Кәмелетке толмағандардың мүліктік және мүліктік емес құқықтарын бақылау;

Патронат тәрбиешілердің, қамқоршылардың жұмысын үйлестіру;

Мектеп аумағына бекітілген балалардың өмірін, денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету;

«Отбасы орталығы» ҚҚ және үкіметтік емес ұйымдармен, сондай-ақ балалардың құқықтарын қорғау және қорғау бойынша мүдделі ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.

Қорғаншылық және қамқоршылық секторымен тығыз байланыста болу;

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы», «Сыбайлас», Білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді; әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогикалық, әлеуметтік, жас және балалар психологиясын; валеология және әлеуметтік гигиена негіздерін; әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; тәрбие жұмысының әдістемесін, педагогикалық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарын; әлеуметтік-педагогикалық жұмысты талдау және бағдарламалау; еңбек туралы заңнама негіздерін; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды білу қажет.

]]>
admin Wed, 13 Sep 2023 16:55:49 +0600